Friday, July 6, 2012

好奶昔



一向都唔會日日上磅
日日留意自己幾肥幾大隻既人。

而且我唔認為女人身上既"肉"係核突
我覺得每個人本身有自己特別既線條
你生出黎係肥係瘦一早注定
有d人食極得唔肥
有d人食咩都肥
有d人就好似我咁
一下子肥一下子又過瘦

與其係咁不如慳番d精力
有d自信
只要唔影響生活 肥肥地又有咩所謂

男人無錯好多都睇外表
但係你無可能廿四小時都最佳狀態
有時想偷個小懶唔化妝
唔通到時佢就唔要你?

女人牙女人牙
唔好哂咁多時間減肥啦

想健康
其實少d出街
多d係屋企花多d精力煮餐好既
有營養既
效果一樣!

-----------------------------------

話說上個星期放easter
去左老公度
同佢揸車去左一間岩岩開既 coffee shop
佢係咖啡大王佢一家要咖啡
我係水果大王我一定要有同水果有關既東東
所以叫左個藍莓smoothie

好難飲

果個係藍莓味糖漿加冰攪拌

番到屋企老公媽媽知道左我想飲smoothie之後就買左包
smoothie package之類既東東
係士多啤梨加藍莓加紅莓奶昔mix
只要加奶就有好好味既香滑奶昔

果次飲完真係好開心

有水果同yogurt
好味之餘最開心係老公媽媽好疼我
知我中意食咩就成日買野比我 :)


今日無啦啦想飲/食

去左fareway 可惜買唔到果個超好味既flavour
買左士多啤梨香蕉

本人好憎香蕉
不過又真係好想飲果個奶昔
就買左番黎..




老公媽媽買既都係呢個牌子Yoplait



需要: 攪拌機一個




自己一個係外面咁多年
好處係

你知道你係一個需要咩既人

好似我咁, 我知我一定一定要一個攪拌機

真係係外國最慘係少食水果
要吸收維他命C 最好係自己整果汁蔬菜汁

又好味又健康!




SMOOTHIE做法好簡單

準備







同埋水果切粒

(如果好似我咁無時間整
就記得買老公媽媽好味既急凍水果包!!!)




有d人中意甜少少

可以加蜜糖


一般一個人份量
1cup 奶
1 1/2 or 2 cup 水果
加 1 tablespoon 蜜糖

加加加加加加加加加
開攪拌機
攪攪攪攪攪攪攪
攪到d水果唔見哂

就好ok!





tada! 好味奶昔
又平又好味又健康
又可以滿足平時係香港食慣水果去到外國就少食左既
你!


食完就要溫書 :(





都係食耐D慢慢食 :)




今日

熊仔之前買左而加岩岩寄到既

玩具

到左喇!




呢個火好大, 淨係之前同人傾計就比火燒著左..

今日收到




佢話要充電廿四小時先好用


但係點等!


我好曳一收到就開機
唔理得咁多!


No comments:

Post a Comment