Friday, July 6, 2012



這個是我



上個星期用手機自拍給老公的大頭照。

剛睡醒完全零化妝, 沒photoshop因為"唔小心剷左個photoshop".......

皮膚好似好好咁 但其實日光日白大大個太陽曬落黎
如花都變李嘉欣啦

對對對
訓到黃朝百晏就係我

不要誤會, 大學生活其實非常充實
每天七點九準時上課
因為有幸成為學校A capella choir 成員之一
每日準時四點四放學

直情係highschool咁既時間表

我今年大三, 美國大學係四年制
所以我呢種係學校"唔上唔落"既學生
有時感覺真係幾特別。

****Freshmen年代***
做咩都超有衝勁
咩野event都仆住去參加
樣樣野都好新鮮
日日上堂都特別有精神
每次有那一堂隔離台有個靚仔
就特別好心情
個個人都想識
 個個weekend都排滿滿

的確係人生最開心既時候

特別係我學校
一間係Iowa 既小小基督教私立大學
每個人都特別有善特別可愛
每個人都認識每個人
完全係一個大家庭

特別係呢一年
認識了好多可以成為做一世的好朋友
大學一年
學了很多
開心了很多

是幸福的一年。

***大學二年***
Commitment多了
一開始就成為Orientation staff leader, 搞迎新
最特別係因為我年齡比其他人都小
所以所有在我組都"弟弟妹妹"都係轉個頭來叫我做小妹妹

因為大學一年時有競選成為國際學生會會長而當選,
所以整年都在搞International Club.
好辛苦好忙好累的一年
其實好好玩 帶領一個二百幾人的club, 年尾的event有八百人參與。
成就感最大, 認識了更多要成為領袖的條件。

因為英文還不錯, 所以擔任了ESL (english as second language) TUTOR.
即係 教國際學生一星期五天英文。
開初非常有壓力, 因為話哂要教英文喎, 教錯哂點算

我的tutee是一位來自Ethiopia 的男生
他本生英文已經好好 (所以壓力更大!)
不過我跟他相處得好好
每次都有愉快經歷。

我的大學二年就是這樣
忙這忙那
(我當時還有份workstudy工作, 在學校辦公室)
但是, 又是愉快一年。
無憂無慮, 快快活活
自信心超強。

可能就是這種自信
令我超靚仔的老公愛上了原本普普通通的我
(esp在超多長腿美女群, 哇都唔知我老公點睇會睇中我!)
我倆 就是那個時候開始的。

***大學三年 (最後二星期)***

原因我這所大學是強制要求所有學生住校, 所以有90%的學生都住宿舍
(即使離家可能只有五分鐘腳程)
每一個宿舍都有宿監 (Resident Director)
RD就是會看管整個宿舍,
而Resident Assistance (RA) 就是他"手下"。
我有幸成為我宿舍四個其中一個RA,
我宿舍只有四層, 一層一個RA。

我看管一樓
(美國的"一樓"是指"地下", 不是香港的"樓上一層"的一樓)
即係在香港我們會說為 G/F, 不用搭lift不用走樓梯的, 但在這裡就叫1st floor "一樓"

我要照顧一共26個女仔,
有時她們心情不好想找人哭第一個就會找我
而當然如果其中有人觸犯校規我又是第一個confront
所以其實這工作好極端。

不過我很愛很愛很愛
跟我的女孩hang out 談天談有的無的
開解受傷的
跟她們笑跟她們同哭
是很快樂。

不過有時真係好忙, 想專心溫書都隨時有人需要你
但係
被需要其實有一種特別的滿足感。


No comments:

Post a Comment